مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

باوفاترین مرد تهرانی

اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت زهرا(سلام الله علیها) می آید، سنگ مزار همسرش را غبار روبی و عطر افشانی می کند و تا عصر در کنار او می ماند.

او 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش زندگی می کند.

اکبرصباغان که کشاورزی دارد و ساکن شهرری است درباره این کارش می گوید: همسرم سه سال است که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و اگر هم چند روز بیایم و او پاسخی ندهد از او گلایه می کنم و سپس بلافاصله پاسخ می دهد.

باوفاترین مرد تهرانی کیست؟

باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این سوال که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می گوید: عاشقی دردسر دارد و من اگر یک روز نیایم انگار چیزی گم کرده ام و برایم خیلی سخت است.

نتیجه ازدواج اکبر صباغان و همسر مرحومش یک فرزند پسر است که حالا بزرگ شده ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده است. اما برای صباغان پنجاه ساله حتی پسر و نوه هم نتوانسته جای خالی همسرش را پر کند و همچنان خود را وفادار و عاشق زنش می داند.صباغان می گوید: پسرم خیلی خوب و باوفاست و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم.

صباغان در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نمی کنی تا از تنهایی خلاص شوی می گوید: اتفاقاً خیلی ها به من می گویند و تشویقم می کنند که؛ زندگی همین است و نباید زیاد سخت بگیری و از این حرف ها ولی من نمی توانم حتی بهش فکر کنم و اصلا با ازدواج مجدد کنار نمی آیم . من خیلی به همسرم وابسته بودم .

داستان اکبر صباغان داستان عجیبی است. یک ساک دستی مشکی دارد و همیشه بر شاخه درختی در کنار مزار همسرش آویزان است و می توان از آن فهمید که باز اکبر صباغان یا همان باوفاترین مرد تهرانی اینجاست.

عکس مهمانداران زن قطار در ایران

اغلب تصورات ما از یک مهماندار، خانم و آقایی آراسته و خوش برخورد است که با خوشرویی به مسافران خوش آمد میگوید و خواسته های آنها را در طول سفر برآورده میکند.

مهمانداری یکی از آن شغلهایی است که در مدت زمان کوتاهی پس از شناخته شدن، طرفداران زیادی پیدا کرد. مهمانداری اگرچه در ظاهر یک شغل شیک و بیدردسر به نظر میرسد؛ اما مهمانداران چیز دیگری میگویند و مشکلات پنهان آن را مانند نداشتن ساعت کار منظم، خسته کننده میدانند.
 
ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ باحال واتس آپ


کلیپ دختر خواننده
یه دختر بچه ای که تو خیابون داره آواز می خونه

دانلود کلیپ دختر آواز خوان برای واتس اپ

نوع فایل : mp4
حجم فایل : 8.9 مگابایت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کلیپ دختر بچه آواز خوان

 

دومین کلیپ هم یه کلیپ طنز نمایشی در کتابخانه است


کلیپ طنز در کتابخانه


نوع فایل : mp4
حجم فایل : 7.1 مگابایت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کلیپ طنز نمایشی کتابخانه

 

          

خطرناکترین زن جهان

خطرناکترین زن جهان"، "آفتاب القاعده"، "بانو القاعده"؛ اینها همه صفت‌هایی هستند که در طول سال‌های اخیر به زنی پاکستانی به نام عافیه صدیقی نسبت داده شده‌اند.
\
پلیس فدرال آمریکا (FBI) عافیه صدیقی را از سال ۲۰۰۴ در صدر فهرست کسانی قرار داده بود که تحقیقات بین‌المللی گسترده‌ای برای دستگیری‌شان در جریان بود. وزیر دادگستری وقت آمریکا هم او را به‌عنوان تنها زن در فهرست "هفت فرد مرگ‌آفرین" قرار داد.
از دانشگاه ام‌آی‌تی تا زندان تگزاس
نهادهای اطلاعاتی آمریکا در سال ۲۰۰۳ خالد شیخ محمد را دستگیر کردند؛ شخصی که مغز متفکر القاعده و طراح حملات تروریستی ۱۱ سپامتبر ۲۰۰۱ به برج‌های دو قلوی تجارت جهانی در نیویورک و ساختمان پنتاگون در واشینگتن نامیده شد. او در جریان بازجویی‌ها نام عافیه صدیقی را به‌عنوان یکی از اعضای اصلی این تشکیلات تروریستی به زبان آورد.
رسانه‌ها پس از آغاز تحقیقات در مورد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به عافیه صدیقی لقب "نابغه مؤنث" دادند. گفته می‌شود که او از راه جمع‌آوری کمک‌های مالی و قاچاق الماس، برای تشکیلات تروریستی القاعده منابع مالی فراهم می‌کرده است. او همچنین چند ماه پیش از حملات یازدهم سپتامبر به همراه همسرش دوربین‌های دید در شب، اسلحه و دفترچه راهنمای تجهیزات نظامی – از قرار معلوم برای شکار – خریده است. 
ادامه مطلب ...

عکس دختران نینجا در رشت

این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.


این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است؛ پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند. این عکس ها را راحله باقری عکاسی کرده است.


دختران «نینجا» در رشت+عکس

 
ادامه مطلب ...