مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

سربازی رفتن دخترها

ماجرای سربازی رفتن دخترها ( طنز ) 

سربازی دخترها 

ادامه مطلب ...

جملات کوتاه عارفانه

تو که زنگار بر آیینه داری
کجا عشق خدا در سینه داری
اگر عشق خدا در سینه توست
چرا زنگار در آیینه ی توست
بیا ای قطره اهل دل شو
ز خود بگذر به دریا متصل شو
به دریا می روی خواهی نخواهی
بزن دل را به دریای الهی

مرگ داشت با زندگ ی دردو دل میکرد، بهش گفت تو چرا واسه همه دوست داشتنی ای و همه دوستت

دارن با تو باشن ول ی من واسه هیشک ی ا رزش ندارم ؟؟ ! زندگی بهش گفت چون تو یه حقیقتی و من یه

دروغ !!

هیچ وقت به خودت مغرور نشو.... برگ ها همیشه وقتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن.

انسان برای دیدن چهره اش به آب رونده نگاه نمی کند... به آب ایستاده می نگرد زیرا تنها آنچه که خود آرام است میتواند آرامی و آرامش را به دیگران برساند.

وقتی از همه جا ناامید شدی برو رو کوه و فریاد بزن : آیا هنوز امیدی هست ؟؟؟ .......... اون موقع خواهی شنید : هست هست هست

اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت، اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند، اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند.... فقط از فهمیدن تو می ترسند

اطلاعات عمومی

دارکوب ها قادرند بیست بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.

مدت زمان گردش سیاره عطارد به دور خود ، دو برابر مدت زمان گردش آن به دور خورشید است.

سوسک ها سریع ترین جانوران 6 پا هستند ، با سرعت یک متر در ثانیه

مادر و همسر گراهم بل ، مخترع تلفن ، هر دو ناشنوا هستند.

کانادا ، یک واژه ی هندی به معنای روستای بزرگ است.

قلب وال ها فقط 9 بار در دقیقه می تپد.

عمر سنجاقک ها فقط 24 ساعت است.

همه سیاره های منظومه شمسی دور محور خود از غرب به شرق می چرخند ، بجز سیاره ناهید که از شرق به غرب می چرخد.

آیا می دانستید که جرم زمین هشتاد و یک برابر ماه است؟

کره مریخ در 687 روز ، به دور خورشید می چرخد.

عکس های جالب از کریستین رونالدو

کریستین رونالدو به همراه لیونل مسی 

 

کریستین رونالدو و مسی 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جالب

من دوست دارم تو چی؟
من دیوونتم تو چی؟
من شوخی کردم تو چی؟
 

*

*

تورا از گل نه از گل افریدند/ ز عطر یاس و سنبل افریدند/ نمیدانم تورا با این همه حسن/ چرا این
گونه منگل افریدند؟

*

*

شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

*

*

تو توی قلب من جا داری.. تو توی رگ های من جا داری.. رفتم دکتر گفت انگل داری

*

*

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره... . ... .
.
.
آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی موانع بپره 

ادامه مطلب ...